30.5.06

El retorn del superheroi

Ahir sortia del cinema pensant quin superpoder preferiria tenir si pogues escollir mutació, es el que té anar a veure X-men III. I és que el tema superheroi es porta molt ultimament.
Van passar el trailer del nou superman, per canal quatro faran el gran heroe americano i---oh gran noticia!!!!--l '1 de juny TORNA EL GRAN CALICOELECTRONICO!!!!





PD Les urpes de Lobezno estan molt b, es cura ràpid i té un instint que l'avisa de tot perill però no vola grrr, controlar les ments dels altres i telequinesia seria una atabalamenta, ser en magneto tampoc, l'home de gel ho deixa tot perdut, controlar el temps imposible ja que mai plou al gust de tothom, buf... alguna suggerència ?

1 comentari:

milena ha dit...

jo de petita sempre que algun follet graciós donava la possibilitat a algú de pensar 3 desitjos pensava que si em passés a mi el 3er sempre el faria servir per poder-ne demanar infinits més...o 3 més, com a mínim (per no abusar). Doncs amb els superpoders, el mateix. M'agradaria tenir un superpoder que em permetés tenir tots els superpoders que volgués...clar que llavors jo seria..Déu!
Si m'hagués de quedar només amb un em sembla que em quedaria amb el de llegir ments...si em posés sèria diria que entendre els altres sempre és un repte...i si em posés frívola diria que seria la manera més fàcil de saber què passa a casa del veí...
Com sempre la veritable raó no està en cap dels dos extrems.
Així va parlar la Milena