16.5.06

El mundo es maravilloso

Com deia l'estrellita a cegada de amor:

"El mudo es maravilloso, maravilloso, maravilloso,
toda la gente es maravillosa y lo veo todo color de rosa..."

i per mostra, tres noticies d'avui:

* La BBC reconoce un hilarante equivoco, un informativo confundió a un taxista con un experto en internet. (...) Cuando la conductora de News24, K Bowerman, presentó al taxista como "Guy Kewnwy, director de la web de tecnología News Wireless, este hizo un gesto de pánico. Bowerman disparó de imediato: "le ha sorprendido el veredicto de hoy?". "Estoy muy sorprendido, no esperaba que me viniera con esto", contestó apurado el conductor. (..) poco a poco el taxista, que probablemente llegó a la BBC para ser entrevistado en otro programa, fue metiendose en el papel y siguió contestando a las preguntas sobre el futuro de la musica digital
hi ha el video disponible al youtube (the wrong man).

*A l'acte d'inauguració del nou edifici de recerca biomèdic, no van mostrar la placa commemorativa, ja que tenia dues faltes d'ortografia "PasCual Margall" i "InAGuració".

*Assalt a l'Ajuntament de Saint-Denis per intentar robar entrades de la final Barça-Arsenal
París. -- Dos homes encaputxats i armats amb pistoles van segrestar ahir a la nit diversos regidors reunits a l'Ajuntament de Saint-Denis, on demà es disputa la final de la Lliga de Campions, per robar entrades del partit Barcelona-Arsenal, segons han explicat fonts municipals.



"El mudo es maravilloso, maravilloso, maravilloso,
toda la gente es maravillosa y lo veo todo color de rosa..."