9.4.11

Acords Manel: Flor Groga; 10 milles per veure una bona armadura

Flor groga


----LA-------------------MI------------------LA----------------------RE
Ja sabem com t’agrada aixecar el braç i calcular el pol d’on ve el vent,
---------LA-----------------------MI----------------------RE
ja hem gaudit de l’estil que exhibeixes quan marxes corrents.
--------LA----------------------MI----------------------LA-----------------RE
Ja hem entès que ets una ànima errant que abandona les cases quan tothom dorm,
---------LA---------------------MI------------------RE
que t’agrada menjar quan hi ha gana i dormir si ve son.
RE-------------------------sim------------------RE-----------------LA
Però pensa’t-ho bé que després, tard o d’hora, sempre arriba el moment
RE-----------------------LA---------------MI
quan s’obre com una flor rara el penediment
RE----------------------------sim---------------RE----------------------LA
i entens, com si totes les bruixes del món coincidissin llegint-te el futur,
RE--------------------------------sim----------------------MI
que és cosa de temps que et sorprenguis pensant que ho tenies,
----------------LA
que jo creia en tu.


Ja sabem que tres mil aventures bateguen rabioses lluny d’aquest racó,
que els guerrers s’avorreixen si no hi ha una mica d’acció.
Ja hem previst que només moriràs si algú et clava una daga daurada en el cor
i que on t’enterri una bona gent hi creixerà un roure fort.
I és quasi entranyable que oblidis tan ràpid que sempre arriba el moment
quan s’obre com una flor groga el penediment.
Si ho saps com si totes les bruixes del món t’estiguessin llençant un conjur,
una rima ancestral que et farà recordar que ho tenies,
que jo creia en tu.

RE-------------------------sim-------------------RE-------------------LA

Si em llevés i fos rei, reuniria les Corts per incloure en el codi penal
sim----------------------------------RE---------------------MI---------LA
que es prohibeixi a la gent ‘nar pel món buscant res que no pugui anomenar.
RE-----------------------------sim---------------------RE-------------------MI
Que la por estaria allà però, potser, per variar, aprendríem a passar-la junts
RE---------------------------sim------------------------------MI
i no et veuria mai més explicant-me que bé estaves quan ho tenies,
-----------------LA
quan jo creia en tu.


Primer intent per aquesta canço, a veure si entre tots li donem una ullada i la pulim pq no m'acaba de convencer.  En fi... com a mínim s'ha intentat!


8 comentaris:

Jan ha dit...

Com portes la del soldadet?

Ets un crack! Moltes gràcies per tots els acords! Segueix amb aquesta espectacular feina!! : )

Marçal ha dit...

Hola Jan,

acabo de penjar la del soldadet.
gracies pel comentari.

Roger Puigpinós ha dit...

Prova de tocar-la en sol amb selleta al 2n traste, o a tocar-la en la amb selleta al primer. a mi em sona millor! ;)

jmangles ha dit...

Jo la vaig probar amb G-D-Bm-Am i no kedava malament!! prova a veure

merci!

Marçal ha dit...

gràcies pel comentari theYlusionist, però a mi no m'acaba de quadrar els acords que proposes i el to.
s'admeten més propostes!

jmangles ha dit...

Insisteixo, ke ho he tornat a probar: en akests acords que poses, treu tots els "sim" excepte un, i fes els seguents canvis:

LA -> SOL
MI -> RE
RE -> LAm
sim -> MIm (dubtable)

Ja em diràs. Es una altra entonació pero jo la veig mes acertada!


merci!

Anònim ha dit...

Little Onions Power... thanks a lot!

Anònim ha dit...

la ma dreta com la mous...?