20.1.08

Ruddigore o la nissaga maleïda

El sopar i la posterior sortida de divendres va fer variar l'agenda de dissabte i el tema exposició a quedat aplaçat per recuperar algunes hores de son.
Pel que fa al teatre, vaig complir.

El versus, de tant en tant, et regala alguna sorpresa ("Algo" d'alex mañas, "la millor nit de la teva vida" de jordi silva...) i algun fenomen boca-orella que ha acabat en exit dels grans (el musical més petit s'hi va donar a coneixer).
Aquesta gent a prorrogat, i avui tornaven a penjar el cartell de no hi ha entrades, bona senyal. Es tracta d'una opereta d'un grup acabadet de sortir de l'institut del teatre. Cares noves i fresques i molta il·lusió. I em sembla (vaja... aixo ho he sentit mentre feia cua) que es tracta d'una companyia que s'ho fa tot (vestuari, escenografia, muntatge...) i amb un resultat prou interessant. Personalment, les operetes em fallen una mica -- en general-- en que molts cops estan a la frontera de teatre infantil, amb alguns gags i alguns girs argumentals que ... buf... que ja tenim una edat!! Aquesta obra no n'és l'exepció. Pero quan un ja te clar que s'hi pot trobar, es quan gaudeix del luxe de les cancóns i la musica (un piano) en directe a tocar (fila2). Be, prou be. Una bona manera de començar l'any teatral. Només un petit retret: no acabar la funció amb algun bis o amb algun "temazo" per sortir cantant del teatre.

A veure on estan d'aqui uns anys. Per cert, es diuen EGOS teatre.

2 comentaris:

syl ha dit...

Vaig anar a veure Ruddigore i em va encantar...els faig tota la promo que puc. És un muntatge fantàstic! :)

Marçal ha dit...

Iep Sylvia, benvinguda al blog!. Tot i que en tinc lleugeres sospites... com carai has arribat a parae aqui?

En fi, vinguis d'on vinguis els teus comentaris seran tinguts en compte, i a partir d'ara caurà alguna ullada que altre al teu blog, que ja he vist que esta farcidissim de propostes (musica, teatre, cine...).