18.1.08

Dissabte cultural

Aquest cap de setmana em quedo per barcelona i tinc un parell de propostes culturals, pq sembli que de tant en tant també m'ocupo d'aquests temes...

Chema Madoz

Vaig veure aquesta foto al diari i em va encactar. Resulta que es d'un tal Chema Madoz que se suposa que en podria haver sentit a parlar. Doncs hi ha una expo gratis a l'hospitalet, deixo el link amb tota la info per a qui pugui interessar. Jo miraré d'anar-hi pel matí a una hora prudent.

I al vespre, tinc reservades entrades atrapalo per anar al versus a veure un musical que el boca orella esta deixant prou b També deixo aqui el link
Si algu s'hi apunta i m'ho diu rapid les hi adjudico, sino sempre estic a temps d'anular-ne alguna o mirar d'aconseguir-ne més (tot i que em sembla que aquesta gent omple). Per cert l'obra es diu alguna cosa aixi com ruddigore o la nissaga maleida i comença a les 21:30.

1 comentari:

proudemax ha dit...

Oh!
M'ha deixat impressionada!
Linkaré aquest fotògraf al meu blog també!