27.11.07

Primicia musical 2.0

Doncs avui, amb una mica més de temp-- i a una hora més prudent-- ampliarem el post anterior. Una de les coses que tinc a la llista de pendendents es fer un grupillo de musica, res serios, només per tocar tres o quatre cançons amb la seva percusio, el seu cantant, el seu guitarra de nivell, el baix... i jo. El que més s'hi ha assemblat fins ara es la sessió amb la maquina infernal de'n Josep, a Can Celi. Amb molta paciencia per part seva (3hores per 3 minuts de canço), ens vam anar liant a grabar les diferents pistes per anar-les juntant totes. Alerta amb la pista amb un teoric so de pals cubans substituits per uns cops a la guitarra, i alerta al debut discografic del famos "huevo mararca" que després d'estar de gira per varis concerts ha decidit passar per l'estudi :P

La veritat és que m'hi passaria hores!!! A més el programa et permet afegir sons enllaunats (aquest cop pero son tots originals), i pulir una mica el so grabat pq sembli que en saps i tot.Ara ja "només" em queda apendre a puntejar com en Josep i qui sap si animár-se a cantar i tot.

També clau va ser la aportació d'en Bernat per penjar el so al blog, despres de mil invents em va guiar fins la pagina del divshare.

Tenim a mitjes un altre grabació mes blusera, que ja penjarem quan la tinguem pulida del tot.

1 comentari:

Anònim ha dit...

huevo maraquilla!!!!!......... queremo ung hijo tuyo!!!!