28.1.12

Acords Very Pomelo, Remei ; Xurrac Asclat

*Remei

(SOL---SOL7 per intro)

1--DO-FA---------------------MI---lam
Remei,  em surten coses a la pell
--------------------------DO-FA---------------------MI------------lam
He començat a perdre el seny i no és culpa ni del Barça ni del Govern.

1)Vegem,el primer cop va ser a l'estiu.
Recordo que em vaig banyar al riu amb unes xancles especials que em va deixar el meu germà.

2)FA------------------------------DO-----------------------------------------
On hem d'anar? Entre poc i massa. Fotrem tot Flix dins d'una estació espacial.
FA----------------------------------------SOL#-SOL7#
Ja m' imagino a l' oncle Jaume per la NASA.

1)Remei donam una solució.
Res de pomades ni locions.No em faigos anar a demanar a la farmàcia d' Ascó.

2)On hem d'anar? Entre poc i massa. Fotrem tot Flix dins d'una estació
------------------------------------------SOL#-SOL7x2
Ja m' imagino a l' oncle Jaume per la NASA

(instrumental seguint els acords 1)

--DO-FA---------------------MI---la

Remei,  em surten coses a la pell

FA------------------------------DO-----------------------------------------
On hem d'anar? Entre poc i massa. Fotrem tot Flix dins d'una estació espacial.

FA---------------------------------------------DO--------------------DO7--------------
Ja m' imagino a l' oncle Jaume per la NASA fotent-se un carajillo fora a la terrassa.
FA----------------------------------------SOL#-SOL7
Si no fos pel mal d'esquena i pel reuma...


com no es pot fer el final de mig minut instrumental que hi fan, es pot acabar
 ...SOL#-SOL7x2
--DO-FA---------------------MI---lam

Remei,  em surten coses a la pell


 queda prou arreglat

No he trobat un viedo amb l'actuació sola d'aquesta canço, hi ha un concert de radio 3 penjat a la xarxa