29.1.12

Pegados (un musical diferente)



Si bé per una banda pintava molt be el fet que fos en un format petit i proper, que l'argument pogués donar molt de joc, que hagués passat d'una sala petita a una més gran i que , vaja , portes al cartell un Max al millor espectacle musical... aquest musical em feia una mica de por un cop vist el video promocional.

I els meus temors es van confirmar.  Llastima.
No li treurem els merits que té, que en son força (que dos actors aguantin "enganxats" tot el musical, piano en directe...), pero sincerament em semblen que li falta una bona posada a punt i una millor feina de direcció.
Jo dec portar la contraria al mon sencer, pero el personatge de la infermera (que representa que s'emporta tots els mèrits) el trobo massa exagerat (com deia un que jo sé "semblen els pastorets del meu poble" ).  També li discutiria molts dels dialegs ( humor molt molt facil), algunes cançons que encara no se que hi pinten i vaja...  que d'una molt bona idea n'ha sortit una obra molt millorable .
Això si, 12 € preu de promoció abans no pleguin, sempre és d'agrair.