12.4.08

Germanes

A la Villarroel (que per cert l'han deixada molt arreglada), estan representant i prorrogant "Germanes", un dels exits --segurament-- de la temporada.
Esta escrita i dirigida per Carol López, una que tinc a la llista de gent a tenir en compte quan fan alguna cosa --Per exemple "V.O.S." (tambe escrita i dirigda per ella) o "en defensa dels mosquits albins" que va dirigir al TNC--.
Doncs aqui ens trobem amb una obra mooolt irregular, amb moments estelars i altres que deixen molt que desitjar. M'agrada que s'utilitzin (potser no que s'abusi)tot de recursos per vestir el text com cançons, dansa, pantalles i videos, escenes molt plàstiques, una bona escenografia (sempre els castells!!!)etc, i em sorpren que en alguns dialegs no hi hagi hagut un toc per part de direcció per donar-hi més versemblança i ritme. Es d'aquelles obres en que surts una mica emprenyat no perque sigui dolenta sino pq no li han tret,ni de bon tros tot el suc que tenia.
No tenia controlada a Montse Gremán, segurament la germana que més manté el tipus. I a Aina Clotet... doncs se li perdonen totes les crítiques (debilitats que te un! )


3 comentaris:

milena ha dit...

doncs jo també tinc una debilitat, amb l aina clotet....i és que em cau molt malament (d aquelles manies, reconec, relativament infundades...nomes relativament, pero, en aquest cas) i cada cop trobo més que sempre fa la mateixa cara a tot arreu, el mateix to i tot i tot.
Segurament el canvi la diferència de perspectiva -entre tu i jo- deu estar relacionat amb un tema de gènere....per tant,com que òbviament jo sóc més imparcial, podríem afirmar, suposo, que jo tinc raó i tu no :)
salute!

milena ha dit...

i per cert, el "akinogal" que ha deixat un comentari abans que jo, fa una pinta de virus que no se lacaba, quan cliques per veure el comentari et surt una web mooolt xunga

Marçal ha dit...

Ara resultarà que per fer un judici s'ha de ser imparcial... ai Milena,francament,a vegades tens unes coses!
Com a defensa diré que a "Algo", una obra que van fer al versus fa uns anys, va guanyar molts punts, i no negaré que em faria certa il.lusió que fos la meva tieta (coses de genere i de guió...)

Per cert es la segona vegada que borro un missatge d'Akinogal, espero no haver de posar el filtre, que fa molta mandra.