29.10.07

Dale gas!

Una mica com en flotats (de fa uns pocs posts), aquesta gent, ho fa una rabia que els mataries (p e aleiu) o t'alegren la nit amb un concert. Gracies al tr3sC i algun que altre contactillo (be Marisa, be!), entrades gratis al luz de Gas, i mini-concert de presentacio del nou dics. Triomfant. Si el concert de delincuentes va estar molt be pero no el vaig gaudir gens, aquest va ser tot el contrari . Ballant tota l'estona al meu metre quadrat, envoltat (que no xafat) per tot de gent motivadissima , i la sensació de que l'has encertat de ple sacrificant unes horetes de son i que estas al moment i al lloc oportu (i amb bona companyia). "Amamos la vida porque estaremos muertos toda la eternidad" Pos eso, que per quatre dies, pq complicar-se la vida tu! A gaudir d'aquets moments pastelosos.



PD1. El fet que la cantant sigui un dels meus amors platonics no te res a veure amb que m'agrades el concert :P

PD2. Pel youtube hi ha els vidos penjats. fa molt ja vaig enllaçar el primer de tots (un que surt un paio amb una bici. us recomano una visiteta per la seva pagina del myspace per verue'n l'ultim. Prou currat.