24.7.07

CAOS

L'ultim que apagui la llum! (i algú s'ho va pendre massa seriosament).
Unes 20 horetes sense electricitat a casa, els semafors que no van (per cert, en moltes cruilles casi que millor, el transit més fluid i la gent més atenta que mai), tornada amb el nit bus que semblava el tren de la bruixa, llanternes pel carrer...
En fi, com a minim avui dinaré b, ja que es van descogelar les gambes, i posats a haver de tirar menjar, suposo que no començarem per aqui.

Estem massa endollats!

3 comentaris:

Mikel Rius ha dit...

Vaja, un altre cop somriu més q no es veu ni el blanc de les dents a la foto!

Marçal ha dit...

doncs home... un bon somriure si que el vaig fer ahir quan em van dir que al despatx no teniem llum i que no calia que hi anes!! Un dia de vacances entre setmana sempre es agraït, i més amb etapa reina el tour!!

Alba ha dit...

sort vas tnir-ne tu que no´més van ser 20 hores, jo 47 hores i per molt que volgues menjar tot el del congelador el meu estomag no tenia prou capacitat ,jajajajaa. Això si vaig anar a la mani que tallava meridiana amb valencia( mes que res pereque estava assajant al costat mateix) quina putada tot plegat.