17.7.16

Manel Acords, La serotonina; Jo competeixo

La Serotonina   (MANEL)

Amb la sageta al 3r trast 

(intro) lam ---

lam---------------------------------FAM
Em va pujar la febre l'altre dia
SOL-------------------------------------------DO
i van trucar a uns doctors especialitzats
-------------------------------------------FA
en extreure la pedra de la bogeria,
MI--------------------------------------FA-(SOL  lam)
en fer brollar la font de la felicitat.

I va venir un malson mentre m'adormien,
va dir «sóc teu, tu ets meu, no t'escaparàs».
Vaig dir «molt bé, malson, però els malsons
què somien?».
MI--------------------------------------FA-SOL 
No puc dir que es quedés gaire impressionat...

FA---------------------------------DO-----
Després recordo, en despertar-me,
lam--------------------------------SOL
la llum incandescent d'un flaix
i, prenent nota del gran miracle,
científics ianquis i cubans.

SIb-----------------------SOL
I em puja la serotonina,

DO--------------------------
em puja la serotonina
FA-------------------------SOL
(em puja la serotonina)
com la marea quan arriba
(als peus cansats de tot el dia),
com una nena que s'enfila
(a un arbre ple de mandarines),
em puja la serotonina
(ai, em puja la serotonina).

Se'm va apropar un amor, un que jo tenia,
va preguntar «xicot, què et va passar?».
Vaig dir «no t'ho creuràs, una tonteria,
tenia una pedra dins del cap».
Se'm va apropar un futur que construíem,
vaig dir «cabró, que bé que ens ho hauríem passat».
Va contestar «gent millor que tu em volia»,
no puc negar que el futur digués la veritat...

La bona nova ja s'escampava
més enllà dels regnes cristians,
ja s'estripaven llibres d'Història
que havien quedat desfasats.

I em puja la serotonina,
em puja la serotonina
(em puja la serotonina)
com la marea quan arriba
(als peus cansats de tot el dia),
com una nena que s'enfila
(a un arbre ple de mandarines),
em puja la serotonina
(ai, em puja la serotonina).
Com el preu de la gasolina
(em puja la serotonina),
com les balenes quan respiren
(em puja la serotonina),
és una fràgil trapezista
(em puja la serotonina),
és una intrèpida alpinista
(em puja la serotonina).
Mami, mira amunt, mami mira amunt,
(que hi ha un satèl·lit que ens espia),
és King Kong a l'Empire State
(és un còndor que segresta un nen),
les velles es xapen de riure
(i enganxa més que l'heroïna),
em puja la serotonina
(ai, em puja la serotonina).



a la intro algú ha de fer el baix, i alguns acords es poden anar arreglant amb alguna 7a, pero vaja, per anar fent crec que la versió es prou acceptable