28.12.13

Acords Mazoni, Magranes molt; Magranes molt/purgatori

Magranes molt (mazoni)

Sageta al 2 trast

  MI----------RE----------MI---------------------

1)Jo robava panderetes però ara em falla el pols
----------------RE--------------SI----
Vaig plegar i això em va fer canviar
fam#---------------------DO----------
*Obligat a passejar per nous carrers
-----------MI-------------------SI-------
a sota un magraner t'hi vaig trobar a tu.

 MI-----------RE----------SOL---MI
2)Magranes, magranes, magranes molt!

1)Preocupar-se és ocupar-se abans d'hora
Em fa ràbia haver perdut tant temps
Però ara entra dintre dels pronòstics
que les coses acabin bé.

2)Magranes, magranes, magranes molt!

solm#------------fam#-----------MI
3)Oh, líquens d'Islàndia, ja era hora
solm#-----------------------------fam#
que el futur em semblés transitable
MI----SIM
Oh, oh!

(instrumental  MI-RE-MI-RE)

*Obligat a passejar per nous carrers
a sota un magraner t'hi vaig trobar a tu.

3)Oh, líquens d'Islàndia, ja era hora
que el futur em semblés transitable
Oh, oh!

2)Magranes, magranes, magranes molt!