19.8.11

Acords Roger Mas, Mim; Casafont

Mim  (rogermas) a Casafont

intro:  lam-lasus2-lasus2*x2

rem----------lam-lasus2
1)Si tingués valor per viatjar
--------FA-----SOL------lam-lasus2
per viatjar ben al fons meu,
-----------FA-SOL-----lam-lasus2
fins a la font del sentiment
-FA--SOL (-lam-lasus2-lasus2 X2)
ah...

1)Podria veure els teus cabells
banyar-se a la meva arrel.
Quan hi vagi t'ho juraré,
ara et juro que ho crec.

-----rem----------lam---------
2)Sé segur que algun encanteri,
---------FA-SOL----lam
si és mentida moriré,
lasus2-rem--------------lam--
sé segur que algun encanteri
------FA-SOL------(lam-lasus2-lasus2x2)
va omplir el llac màgic.

1)El meu nen necessito,
i és que no sé com seria sinó,
si és que el que vull hi és
si em mimes i m'aculls.

1)He llegit un conte
d'un príncep i una princesa,
com tu i com jo però amb casa o castell
sí, ells tenien un castell.

2)Sé segur que algun encanteri,
si és mentida moriré,
sé segur que algun encanteri
va omplir el llac màgic.

1)He llegit un conte
d'un príncep i una princesa,
com tu i com jo però amb casa o castell
sí, ells tenien un castell.


nota:  lasus2=(002200)

en roger más fa força mes complicat el que jo indico com a "la-lasu2-lasus2",
pero crec que així es un proposta més que acceptable ( tenin en compte el meunivell per exemple) al ritme que marca just la introducció. cal vigilar molt amb el ritme.
Al final de la 1 encara no tinc clara del tot, altres combinacions també em sonen correcter (!)

És una canço que he provat varies vegades de treure, a mi em sembla que queda prou acceptable. ja direu!
Per cert...gran roger mas a Argelaguer, només ell i la guitarra.
No he trobat video al youtube.