11.10.10

Acords Mazoni, 13:31 & esgarrapada: ulls de gat mesquer

D'aquesta no puc atribuir-me el merit dels acords. 95% culpa d'en Marc (gràcies) que insisteix i insiteix en que descobreixi i m'enganxi a Mazoni d'una vegada.
Sense cap mena de dubte aquesta canço es un bon punt de partida.
En el següent link hi  ha una seria de clips d'actuacions acustiques de Mazoni (entre les que hi ha "ulls de gat mesquer"). Tot un luxe.  Segurament entre la versió del disc 13:31 (acustic) i la del disc Esgarrapada hi ha alguna diferencia--si més no em sembla que en el tò-- aquesta proposta va amb la intenció d'assemblar-se a l'acústica.

http://lamalla.minisites.xtvl.tv/programes/fitxa/concertsprivats

Ulls de gat mesquer  (mazoni)

(Sageta al 2n trast.)
MI                 RE         LA                       MI RE LA
Jo tenia ulls de gat mesquer però els vaig perdre

MI                             RE   SOL SI
un matí qualsevol et lleves i ja no hi són

MI                    RE               LA               MI RE LA
tota una llàstima que encara em costa de creure
DO              SOL RE MI   MI7
eren tan precisos en la foscor

LA           MI LA          MI               LA       SOL#m           MI MI7
Són tants dies llepant les ferides que em vas deixar per tot el cos
LA          MI          LA     MI              LA                RE LA MI
són tants dies caminant descalç per petons de sucre i llàgrimes de sal

Jo tenia ungles esmolades com puntes de llança
podia pujar cada nit al teu balcó
però me les he trencat tocant acords impossibles
i ara ja no surto de l'habitació

Són tants dies llepant les ferides que em vas deixar per tot el cos
són tants dies caminant descalç sobre petons de sucre i llàgrimes de sal

Jo tenia ulls de gat mesquer però els vaig perdre
i ara miri on miri tot ha perdut l'encant
vaig fer el camí al revés per si els trobava
però els ocells s'havien menjat les engrunes que havia deixat