28.3.08

Improv everywhere

Senzillament genials!
The flying spaghetti monster +La cubana = Improv everywhere...
Aquest gent es dedica a crear escenes absurdes al carrer, grans magatzems, metro... les graben i les pengen a internet. I el que va començar com una broma (suposo) s'ha anat fent gran i gran, i ara son capaços de convocar per internet a més de 200 persones a l'estacio central de nova york i "aturar" el temps devant la sorpresa de la gent que els envolta. Encara els estic descobrint, i em vaig mirant algunes misions -que son com les anomenen-. Per cert, alguna (mp3 experiment) em sembla que ja l'havia comentat l'agus via freakinews, aixi que tampoc ens marcarem tot el merit.
M'encanta la d'omplir un petit local de concerts i fer passar a un grup desconegut la millor nit de la seva vida pensant-se que tenia un public entregat, o la de crear un "bucle" temporal a una cafeteria repetint accions.



En fi, que si us aburriu i voleu veure unes cameres ocultes una mica millors que les de "just for laught", doncs passejeu-vos per aqui.