6.2.07

Fan bona pinta

La intuició no sempre es bona consellera, pero ho seguirem intentant. "Mòbil" no ha estat l'obra de l'any. S'ha quedat en un molt digne "Està prou , té alguns moments impagables (ole discurs de la marta marco), i alguns moments prescindibles. aixi que la recerca continua.
Les candidates son:


Ara estren "Plataforma", amb un sospitos "no deixa indiferent a ningu", es a dir, que entra la possibilitat de sortir renegnat de les il.luminacions de Calixto Bieito, o be queixant-se dels carques que no accepten una mica de risc escenic. Pero echanove es molt echanove.






Hi ha un musical al llantiol (oju, que els del musical més petit van començar a despuntar al versus...) "¿ con que cara vas a decirme luego que me quieres?", no se, fa dies que em te intrigat, a veure si aconssegueixo quadrar dates i hi vaig. Es que ja fa uns anys en vaig veure un de gent que començava i estava molt b... home no es broadway pero no sempre et canten a 5 metres.

I per titol i intriga... "en defensa dels mosquits albins". Amb un titol aixo s'han guanyat la meva entrada. Al Nacional d'aqui un mes!.

Com sempre... s'accepten idees.

1 comentari:

milena ha dit...

un comentari...plataforma està basada en la novel·la homònima (quina il·lusió poder fer servir aquesta palabreja) d'un francès que es diu houllebecq (o semblant), que és un tio que es dedica a provocar...
jo diria que l'he llegida (mai recordo si he llegit aquesta o una altra del mateix autor), i diria que em va agradar, però el tio em cau com una patada
si a això li sumes el calixto bieito, la suma em fa més por que una pedregada
de fet et diria que si no fos per l'echanove, que em sembla algú em criteri, probablement no hi ha aniria de cap manera, que els transgressors perquè sí sempre em fan molta ràbia...
potser està bé, reconec que m'estic deixant endur per la ràbia que els hi tinc als 2
En fi
i sobre la "en defensa dels mosquits albins" jo també ho vaig veure l'altre dia i em va deixar intrigada....ja diràs!