*Remei
(SOL---SOL7 per intro)
1--DO-FA---------------------MI---lam
Remei, em surten coses a la pell
--------------------------DO-FA---------------------MI------------lam
He començat a perdre el seny i no és culpa ni del Barça ni del Govern.
1)Vegem,el primer cop va ser a l'estiu.
Recordo que em vaig banyar al riu amb unes xancles especials que em va deixar el meu germà.
2)FA------------------------------DO-----------------------------------------
On hem d'anar? Entre poc i massa. Fotrem tot Flix dins d'una estació espacial.
FA----------------------------------------SOL#-SOL7#
Ja m' imagino a l' oncle Jaume per la NASA.
1)Remei donam una solució.
Res de pomades ni locions.No em faigos anar a demanar a la farmàcia d' Ascó.
2)On hem d'anar? Entre poc i massa. Fotrem tot Flix dins d'una estació
------------------------------------------SOL#-SOL7x2
Ja m' imagino a l' oncle Jaume per la NASA
(instrumental seguint els acords 1)
--DO-FA---------------------MI---la
Remei, em surten coses a la pell
FA------------------------------DO-----------------------------------------
On hem d'anar? Entre poc i massa. Fotrem tot Flix dins d'una estació espacial.
FA---------------------------------------------DO--------------------DO7--------------
Ja m' imagino a l' oncle Jaume per la NASA fotent-se un carajillo fora a la terrassa.
FA----------------------------------------SOL#-SOL7
Si no fos pel mal d'esquena i pel reuma...
com no es pot fer el final de mig minut instrumental que hi fan, es pot acabar
...SOL#-SOL7x2
--DO-FA---------------------MI---lam
Remei, em surten coses a la pell
queda prou arreglat
No he trobat un viedo amb l'actuació sola d'aquesta canço, hi ha un concert de radio 3 penjat a la xarxa
... obrint un blog per explicar el viatge i continua amb un lloc on hi pots trobar escrits sobre: teatre, lletres i acords de cançons més o menys dificils de trobar (si més no la meva interpretació, sense cap mena d'ànim de lucre i amb l'esperança que aporteu comentaris i les corretgiu si cal) , una secció de "petits plagis" amb frases escoltades o llegides i alguna que altra cosa més o menys interessant. Comença a l'àfrica i ves a saber on acaba!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Very Pomelo. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Very Pomelo. Mostrar tots els missatges
28.1.12
Acords Very Pomelo, Remei ; Xurrac Asclat
Subscriure's a:
Missatges (Atom)